Räkningar

Kul start på dagen, och på den nya veckan.. Betalat räkningar det första jag gjort hehe :P Klar med det, och nu går jag in på nästa projekt, nämligen att skicka tillbaka min förra tjänstelur till huvudkontoret. Måste ner till ICA och få skydd till telefonen så den inte går sönder på vägen. Efter det är det dax för att ringa runt lite. Ska ringa till poltjänsten, ska ringa en SYO-konsulent, samt ringa Flexvux.

Efter det får jag se vad jag hittar på, men detta måste bli färdigt först, innan jag gör nånting annat! För övrigt mår jag lite bättre idag, men känningar till migrän ligger fortfarande kvar och jävlas.. Men men, hoppas det lägger sej igen, orkar inte med migrän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0