Svårt

Vad gör man när man verkligen tycker om någon, men det känns som att det är något som fattas...?! Att det inte är rätt.. Tyvärr finns det nog bara ett sätt att gå tillväga på, hur ont det än gör. Jag gråter floder, för jag tycker ju ändå om honom, mycket! Men.. Det finns nog inget annat att göra.. =( Du har hjälpt mej mycket, vi har haft så många fina stunder ihopa och dem värdesätter jag högt, och vi funkar så himla bra ihop och jag saknar dej redan min fina Gulle, men jag hittar ingen annan utväg.. det är som det är! Sen vet man inte hur framtiden utspelar sej.. Men det är nog inte rätt just nu, för nån av oss. Tänk om man hade kunnat styra sina känslor, vad lätt det hade varit då, om allt bara hade varit enkelt...! Jag mår så dåligt nu, känner mej så tom! Hur reser jag mej?

Jag tycker så mycket om dej min elskling, men jag/vi ser inget annat sätt.. =( Inte nu iaf. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0