En liten update..

Oj nu har det hunnit gå 5 dagar sen jag bloggade sist. Har haft endel att stå i, och endel att tänka på så bloggen har dessvärre blivit försummad..

Men trots mycket att fundera på, och endel som händer så mår jag ändå ok. Har fint stöd vid min sida! I torsdags fanns du vid min sida, och det var så skönt! Att ha dej nära.. =)

Annars i veckan har jag jobbat mån, tis, ons. Skönt att jobba igen! Sen lite jobbigt i torsdags, och i fredags ringde Madde och ville ha med mej ut på en liten sväng. Så vi åkte till Förmedlingscentralen, sen vidare till Mix huset. Sen satt vi här hemma och prata en massa och slöglodde på TV. Jag var jättetrött så jag la mej på soffan och tog en liten powernap efter Madde hade gått hem. Sen på kvällen gjorde jag inte mycket.. Åkte inom Johanna och Patrik, där Erica också var, och sa hej. Var inte långvarig, var tvungen att åka till ICA för att handla för dagen därpå. Men en cigg hos Emily innan jag åkte hem för kvällen blev det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0