Virrig

Nyss hemkommen från sjukhuset.. Operationen gick bra. Johanna var med mej och fanns där vid min sida hela tiden! Narkosen som jag var så livrädd för gick bra.. Narkosläkaren var en sån klippa, gillade henne skarpt! Vaknade dock med en hemsk smärta, men då kallade min fina Johanna på sköterskan som kom och gav mej en rejäl dos lugnande direkt. Var lite vimsig och lite halvt borta ett tag, och grät och yrade hehe.. Men det la sej rätt fort igen. Sen vilade jag en stund, fick lite mat, dricka och kaffe sen fick jag upp och gå lite, sen fick jag klä på mej och åka hem.. Det gick väldigt snabbt alltihopa och de var alla jättetrevliga och duktiga!

Ett stort tack till dej Johannaför att du följde med, för ditt otroliga stöd och för att du alltid alltid alltid finns där för mej! Jag älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skulle gå genom eld för dig! Alltid, alltid ALLTID gumman min!

2011-05-31 @ 22:35:08
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0