Skäms på mej..

Vad fruktansvärt DÅLIG jag har varit på att blogga på sistonne! Har inte haft nån vidare lust om jag ska vara ärlig.. Men jag får bättra mej nu.

Så, vad har hänt på senaste då? En massa känns det som, både på gott och ont..

Jag har flyttat in i min schtekiga lägenhet i Hässleholm och jag gillar den mucho! =) Har köpt ny soffa, nytt matrumsbord med stolar, ny jätteläcker TV-bänk i högglans. LED-TV 42" har jag köpt också, samt ny säng och en massa småplock. Jonathan har varit supergullig ocj hjälpt mej en massa med mina nya möbler! <3

Annars har jag väl mest varit med min skatt, jobbat, lärt känna lite nytt folk, festat på senaste.. Är dock sjukskriven från jobbet nu, varför vill jag inte gå in på.. Inte just nu iaf.

Ikväll är jag hemma hos Badboysen och ska kolla på Idol, äta godis, se film och mysa. 9 veckor idag.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0