Ullared med min fina

Igår åkte jag och Jonathan med mamma och Maggan upp till Ullared.. =) Både jag och Jonathan var helt slut i bilen på vägen upp så vi försökte sova bägge två. Väl framme piggnade vi till, vi började med att gå och äta på BG sen var vi fit for fight för lite heavy shopping! =)

Vi gick därinne i hela fyra timmar och plockade på oss en massa grejor! Vi hade nog kunnat gå där ett par timmar till, men mamma mådde lite halvkasst och både jag och Jonathan var rätt trötta vi med.. Hade jättemysigt med honom hela dagen, måste säg att han var det bästa sällskapet jag haft med mej upp dit nånsin! Vi hade skitkul, och han verkade själv med tycka det var kul att det var kul att gå där =) När vi kom hem igen hjälpte Jonathan mej upp med alla grejor sen gick han hem med sitt. Jag stupade i soffan, var helt utmattad! Plockade upp allt efter en stund, sen la jag mej och kollade på The Big bang theory. Kunde dock inte somna trots att jag var helt utmattad..

Idag har jag plockat lite där hemma, spelat lite med sen kom badboysen och hälsade på mej en stund sen fortsatte jag spela. Nån timme senare kom min skatt igen. Vi lagade fläskfilé med potatisgratäng och stekta grönsaker. Det var mumma, och mätta och belåtna blev vi. Vi satt och pratade en stund sen gick vi hem till honom. Han spelar för tillfället tecknat spel med Fredde och jag har pratat en massa i telefon med mina fina flickor.. =) Vi ska strax lägga oss och kolla på en film och bara mysa! <3

2 månader idag min skatt <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

;) Adore you

GRATTIS PÅ ER DAG <3

2011-11-30 @ 21:30:46
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0