Badboysen

Den senaste veckan har bestått av förkylning, hemma från jobbet ett par dagar, en massa jobb, sångträff, shopping, firande av min pappa som fyllt jämnt och mys med min pojke! =)

Och Jaa, jag har skaffat mej pojkvän som ni kanske har förstått och kanske sett på facebook! =) En väldigt fin kille..

Han hr varit iväg och hälsat på sin familj i Uppsala några dagar denna veckan och under tiden har jag som sagt jobbat en massa. I tisdags tog jag ut min pappa på middag på Cats i stan. Han fyllde 70 år för ett tag sen, men det har inte funnits tid att fira honom. Jag bjöd såklart på maten, och givetvis skulle han få en fin present också, en helt slitter ny smartphone och en bra sådan. En HTC WildfireS.. Han blev så glad och rörd så han tom började gråta, söta pappsen! =) Vi hade supertrevligt båda 2. Vi avslutade med en kopp kaffe hemma hos mej, sen åkte han hem. Tror han har tackat mej 5 ggr efter det att vi var ute, och han blir fortfarande rörd till tårar.. Älskar dej pappa!

En annan nyhet, som jag är otroligt glad över är att jag äntligen har FÅTT LÄGENHET!!! =) Ett förstahandskontrakt mitt i stan på en 2:a, en riktigt schtekig lgh! Jag älskade den första gången jag såg den verkligen. Den är dock väldigt dyr, men jag får ta det! Flyttar den 1:a redan, och jag har en miljooon grejor att köpa innan dess!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0