Middag och film

Dagen ha bestått av jobb inkl morgonmöte kl 08.00. Jobbade till 15.30 sen kompade jag.. Jonathan och Freddan kom och hämtade mej på jobbet sen begv vi oss hem till dem. Jag slängde i mej en pastavagnen snabbt, sen gick jag och Jonathan till Kvantum och inhandlade grejorna till middagen som vi ska laga ikväll. Kycklinggryta och ris, mumma! Idol och film står efter det på schemat för ikväll. En bättre kväll alltså! =)

Nu sitter jag och meckar och pillar lite med min ny dator. Vet inte om jag gillar denna heller riktigt.. Badboysen ska kolla lite på den, och ska förhoppningsvis kunna pimpa upp den och övertala mej om att jag visst vill ha den haha :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

;) Hade du kul i lördags snuttan min? Puss

2011-10-20 @ 14:03:57
URL: http://htttp://www.seluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0