På shopping-jakt!

Varit dåligt med uppdateringarna på senaste.. Jag sumerar ihop de senaste dagarna.

Lördag: Jobbade på dagen, sen åkte Jag, Madde och Camilla in till stan för att gå på bio, "Crazy stupid love" blev det och den var helt ok. Inte den bästa, men absolut inte den sämsta filmen jag sett heller. Efter det gick vi upp till Fredrik och och J en stund innan de skulle ut på krogen.. Åkte hem vid 21-tiden och blev hemma hela kvällen. Ville umgås med mamma lite då jag knappt träffat henne sen hon blev dålig.. Fick supersöta fylle-SMS och samtal av en viss söt pojke =)

Söndag: Blev inskjutsad till stan vid 15-tiden av pappa. J och Freddan var uppe hos Robin och Lina och kollade på fotboll så jag traskade upp dit men en påse med ingredienser till en jättegod soppa som jag skulle laga till badboysen senare på kvällen.. Där blev vi i ett par timmar, sen traskade vi hem till dem där jag började coocka ihop soppan. Efter det blev det en massa meck och npill och mys och gos! =)

Måndag: Var ledig hela dagen så det blev att jag och J åkte till Malmö för en heldags shopping! =) Vi åt en jättemysig lunch när vi kom fram. Sen strosade vi upp och ner för gågatorna i ett par timmar. Drog igenom Triangeln också, sen blev det en kaffepaus på en av gågatorna. Jag satt ovh velade över plattången, om jag skulle köpa den eller inte. Kom efter många om och men fram till att jag skulle unna mej denna underbart bra och fina och framförallt DYRA plattång! Så nu har jag en alldeles egna GHD-plattång =) Vi tog oss även till Hansakompaniet och kikade lite.. Tog tåget tillbaks hem vid 17-tiden, vi var helt slut bägge 2 då haha :P Jag tog bussen hem vid 19 sen var det bara soffhäng som gällde resten av kvällen.

Tisdag: Jobbade hela dagen, och det gick väl ok men började känna av lite halsont.. Efter jobbet blev det middag och film med J vilket var som alltid väldigt mysigt! =)

Idag: Vaknade och mådde kasst, halsen var värre och hade nog allt lite feber.. Blev hemma från jobbet så jag kan vila upp mej inför helgen. Måste sälja som fan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0