2 bättre dagar..

Det har varit dåligt med up dates de senaste dagarna, men jag har haft fullt upp och det verkar inte funka att blogga från iphonen just nu..?! Har försökt lägga upp videos genom "Videofyme" men det funkar inte?! Nån som vet vad jag gör för fel? Eller det går helt enkelt inte från iphonen?!

Det har varit två bättre dagar igår och idag. Igår var jag hos Madde hela eftermiddagen och kvällen. Vi kollade på TV och snackade skit, sen när kvällen kom dukade vi upp ett varsitt paket kräftor och gottade oss till Idolpremiären! =) Emelie och Poppe kom också. Sen blev det film och en massa catching up med Emelie. Blev efter det hemskjutsad och sängen kallade direkt!

Idag gick jag upp vid 09, ledig idag igen! Gjorde mej iordning sen kom Madde och hämtade mej och vi körde därefter mot Hyllinge för att shoppa!! Dock blev vi grymt besvikna över hur dåligt utbud det var där, och hur rörigt det var överallt. Madde hittade ett par jeans och en tröja, jag hittade inte ett skit! Nepp detta håller inte, vi kör till gamla hederliga Hässlehåla sa vi typ i kör. Och tacka vet jag H&M i Hässleholm.. där hittar man alltid en massa fint och det är välorganiserat så man hittar. Hittade en så otroligt het kort skinkavaj och en elegant normallång kavaj i bomull, båda i svart. Ett basic svart linne och en jättefin oversize tröja. Vidare till Nisses där jag köpte mer av mitt älskade puder från Clinique. Fick även 2 olika prover av cremer med mej hem för att se om de passar mina behov. En creme för T-zonen och en dagcreme.

Ett snabbstopp på Ur&Penn efter det och köpte ett armband, Madde köpte klocka. Sen blev det sen lunch på Graffitti. Efter det var vi rätt nöjda och styrde kosan hemåt. Mamma och en kompis skulle äta surströmming och jag blev inbjuden, och jag som faktiskt gillar det tackade glatt ja! Nu sitter jag med datorn i knät och surfar runt lite. Ska kolla på dator... igen! Reklamerade ju den jag beställde från nätet. Så nu är jag på jakt igen. Suck!

Bilder på de senaste inköpen får komma sen, är helt ärligt för trött för att fota och lägga upp nu då denna datorn är segare än vingummi! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0