Bakfylleångest..

Igår vankades det utgång med goa tjejer! Tog bussen in till stan vid 19.57 och när jag kom fram stod flickorna och väntade på mej. Jag hade så mycket alkohol med mej så jag kunde inte bära allt själv. Gick hem till Emilie på förkrök sen ut på Harrys! Det var rättså folktomt och det var bara uteserveringen och lilla baren öppen så jag kan faktiskt inte säg att det var jätteroligt =/ Men men, får la ta igen det när nedanvåningen har öppnat igen.. Sov hos Emilie inatt. Vi gick och käkade hamburgare och pommes mitt i natten, sen gick vi raka vägen hem och la oss.

Nu sitter jag ensam i Emilies lägenhet i stan och väntar på att gå till bussen och åka hem. Emilie drog på nån hästtävling för en halvtimme sen.. Innan dess låg vi och beklagade oss i hennes säng haha! Vilka konstiga människor det finns, blir inte klok på det! :P Framför mej har jag en utsökt god cola som sitter precis där den ska idag! Har precis trippeltångat hela håret, blev fint =) Ska se om jag kan ta ett kort och sms:a in till bloggen.. Jag är dock lite schleeet idag men skitsamma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0