Ett litet smakprov..

NU ska det funka att ladda upp videos här! =) Så då bjuder jag på en repetition på en av alla de 14 låtarna vi ska framföra på giget i Skara. Detta är första gången jag dansar den, så ha snälla som sagt överseende med att jag är dålig här hehe :P Påpekar igen att detta är FÖRSTA gången jag dansar igenom denna!

Ser nu förresten att jag gjort ett major stavfel.. Har skrivit repetion på videon istället för repetition haha! Ojdå.. Jaja, jag är trött :P Och btw, Jeanette ska stå till vänster om Christine, men hon gick innan jag började filma.



Ska bli kul att jämföra denna med en ny video då det sitter lite bättre.. =)

Så vad tycks?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0