Fredag!

Det är fredag och solen lyseeer! =)

Har haft morgonmöte idag så man har nästan varit uppe med tuppen idag.. På väg till bussen stormar min söta Johanna förbi mej med sin svarta pärla och tutade, körde och vände och hämtade upp mej! =) Var så skönt att få en liten ensamstund med henne, speciellt på morgonkvisten då dagens stress ännu inte har hunnit kicka igång. Blev avsläppt vid stationen, så jag kilade inom Pressbyrån och köpte min älskade morgonkaffe! Sen traskade jag vidare mot jobbet där mina 2 kollegor satt och väntade på mej.

Det har varit ok med folk i butiken idag, inte för mycket och inte för lite att göra. Ska nog strax gå på lunch tror jag.. Ska gå på en liten shoppingtur och se om jag hittar nåt nytt att ha på mej imorrn när jag ska på kräftskivan här i stan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0