Kaffedax!

På jobbet, har lullat runt och fixat med lite kundcase fram tills nu.. Så tänkte kila ner till Pressbyrån och köpa mej lite gott kaffe. Sen måste jag rappa på med säljet!

Måste ringa min frissa idag med! Hon måste fixa till mina extensions då de inte slutar jävlas med mej.. Dagen efter jag hade satt i dem började de lossna, och det är inte riktigt ok! Har satt om 4 st själv redan, och har efter det tappat 3 st till samt att flera fästen har lossnat! =( Jag blir så jäkla ledsen.. Men men, ska ringa och prata med henne och förhoppningsvis så fixar hon det gratis då detta inte riktigt känns som att det är mitt fel.. Har ju haft dem i förr och vet hur man handskas med dem.



Så här går det till förresten..


Kommentarer
Postat av: Johanna

;) Nej, det kan väll inte vara ok att de lossnar. Så var det inte förra gången väll? Puss

2011-09-08 @ 20:14:31
URL: http://htttp://www.seluna.blogg.se
Postat av: Tina

Nej det är inte ok att det lossnar, men jag ringde till henne igår och hon tar emot mej den 20:e =)

Puss

2011-09-10 @ 14:06:18
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0