Målsättning

Står på jobbet och väntar på att det ska komma folk.. Har haft möte med chefen idag, lite målsättningar och lite gällande den fasta tjänsten jag har fått. Har en kaffe bredvid mej, och letar nu efter en ny dator på nätet men hittar inte direkt någon som tilltalar mej.. =/ Fan med!

Har gjort några privata målsättningar idag under mötet med min butikschef. Vi sätter mål varje månad, iinte bara gällande jobbet utan även privata målsättningar.. Saker man vill jobba med, med sej själv. Och denna månaden har jag satt upp 2 kortsiktiga mål och 2 långsiktiga.

Kortsiktiga mål september 2011.

*Skaffa lägenhet
*Hämta mina möbler i Gbg
*Starta fler konton på banken

Långsiktiga mål håller jag gärna för mej själv äm så länge..

Jag kommer försöka göra som så att varje måndag kommer jag ha uppföljning på mina mål. Kanske att man sätter nya mål inför kommande vecka eller liknande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0