Show

Nu är jag hemma igen efter 2 Showdagar i Skara.. Det har varit jätteroligt, och stressigt =P Så himla underbart att få stå på scen igen! Det kommer ta flera timmar att gå igenom allt så jag tänkte att jag sammanfattar det hela lite snabbt..

Vi har:

*Stått på scen i 2 dagar inför sammanlagt ca 1500 pers.
*Festat med The Playtones.
*Busat och skrattat som fan.
*Ätit julbord (!?!)
*Åkt karusell.

mm..

Jag har även legat och yrat i sömnen, inte kunnat sova ordentligt då brandvarnaren på mitt rum har pipit ca var 15:e minut, då batteriet på skiten höll på att ta slut.. =P Var tom så stressad när jag sov att jag fick gå upp och spy.. Men förutom det har jag haft skitskoj! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

WOW vilken pudding du är!!!

2011-09-29 @ 21:45:06
URL: http://htttp://www.seluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0