Smygtitt..

Har haft varit och sjungt och dansat ikväll igen. Ojoj, hur ska vi hinna bli klara med allt och få allt att sitta till 110%?! Det undgår mitt förstånd! Vi har 12 låtar tror jag, 12-15 nåt sånt.. Och jag kan inte texten till någon av låtarna! Eller jo förresten, EN låt. Jag ska alltså lära mej ca 12 texter, 12 stämmor och inte nog med det.. 12 koreografier också! =S Jag ska vara ärlig och säg att jag har full panik!! Vi ska uppträda om 20 dagar..

Tänkte att jag skulle bjuda på en sneakpeek ikväll.. =) Denna videon är ifrån i lördags, och detta är första gången vi drog igenom koreografin så ha överseende med att jag är lite halvkass.. Det är som sagt första gången jag får lära mej den.

Nähe, det funkar tydligen inte att ladda upp bilder för tillfälelt så jag får försöka lägga upp den imorrn istället.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0