Stress

Har inte skrivit på några dagar nu, har haft rättså fullt upp.. Jobb, dans- & sångövningar och lite annat kul =)

Kräftskivan i lördags var lyckad! Hade jättekul både med gamla och nya människor. Mysigt är ett ord som passar in på denna afton! =) Hade migrän näst intill hela dagen efter, men det var det värt! ;) Åkte till Vittsjö strax innan 14 för att öva sång med flickorna och uuusch vad dåligt jag mådde haha! Satt och höll för ena ögat och sjöng fel hela tiden :P Hem efter det och somnade en sväng på kvällen, var helt utpumpad på energi och migränen tog ut sin rätt.. Vaknade lagom till att I am Legend började på TV:n, så den kollade jag på sen sov jag gott som ett litet barn hela natten.

Övning i måndagskväll igen med flickorna.. Börjar bli ordentligt nervös inför upptädet nu! Vi är inte i närheten av att vara färdiga och säkra på allt =S Oh Lord.. Jaja, det får bli som det blir, kan inget annat göra.

Igår kväll blev jag kvar i stan efter jobbet.. Blev lite soff- och godismys =) Åkte hem vid 12-tiden, var rätt trött då så det blev sängen direkt! Vaknade rätt sent imorse så jag fick stressa som en idiot, trodde jag hade glömt plånboken hemma så jag fick vända halvvägs till bussen så den missade jag.. Fick ta bilen in idag så jag kom i tid till jobbet. Har stressat på jobbet herla morgonen, men stressen börjar sakta men säkert lägga sej nu igen. Jag älskar stress, men den sortens stress jag kände innan idag avskyr jag! Får som en klump i magen och får nästan lite panik ångest, men det har som sagt börjat lägga sej nu igen så det känns ok nu igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0