Trött..

Vilken konstig dag det har varit.. Jag har varit trött, men på ett lustigt vis. Mitt huvud har inte riktigt hängt med, det har nästan känts som att jag sovit fast jag varit vaken emellanåt.. Förstår ni vad jag menar då? Man kommer på sej själv helt plötsligt med att man inte riktigt minns till 100% vad man egentligen gjort de senaste typ 1-2 timmarna. Hmm konstigt! Dagen har gått snabbt trots väldigt få besökare i butiken, och resultaten blev ändå rättså bra, hyffsat.. Madde kom in i butiken en kvart innan vi stängde och erbjöd mej skjuts hem =) Himla uppskattat var det gumman, tusen tack och puss på dej!

Har typ inte gjort något alls ikväll, soffhängt. Skullle repat ikväll men Jeanette mådde inte bra, och för å va ärlig så hade jag nog inte pallat asså! Ska strax lägga mej. Har bytt dag på våra morgonmöten till fredagar nu, så imorrn börjar jag jobba kl 08.00..

Nu ska jag ta mej en liten snabb kik på nätet efter skor sen blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0