Väla

Kom hem från en heldag på Väla för ett par timmar sen.. Vad skönt det var att få komma iväg en sväng, och få shoppa lite! =) Det blev bl.a en ny väska, plånbok, smycken, ett bälte, hudvårdsprodukter, en poncho och lite sånt.. Jag är nöjd med dagens inköp iaf. Blev dock besviken över hur dåligt utbud det var på Gina Tricot.. Det är ju min absoluta favoritbutik, men tyckte inte de hade något alls av intresse föruton ponchon och smyckena jag köpte därinne! Var och hälsade på min kära kollegor på Telenor också. Mike var där, Annelie och så träffade jag lille Emil Rodriguez som jag inte har träffat sen min Xpress-tid, och Filip från Nordstan var där och gästspelade också.. Sjukt kul att träffa er igen boys! =)

Och igår hittade jag äntligen mina efterlängtade svarta kilklackar!!! =)

Usch vad trött jag är.. Typiskt, på min enda lediga dag är jag jätteslö och vill mest bara gå och lägga mej! Funderade på att ta mej ut och springa en sväng men nej jag pallar inte! Blir nog en film istället..

Av nån konstig anledning vill inte min iphone synka med datorn så jag kan inte lägga upp några bilder på mina fynd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0