Vill ha meeer!

Herregud vilken säsongsavslutning!!! Så mycket drama och händelse har jag inte sett i någon serie innan. Jag är hooked på säsong 5 redan innan den ens kommit ut! Hur ska jag kunna vänta så länge?! Åhhh =(

Sookies och Erics kärlekshistoria får inte va slut, jag älskar att se dem två tillsammans.. Det gjordee jag iofs med Sookie och Bill också hehe :P Låter säkert töntig but I don't give a shit.. I like it! =)



Fina tillsammans..











Allvarligt.. Hur bedårande är han inte här då?!



Och hur HET är han egentligen?! Han är så het att det nästan är löjligt..

     


Ok, jag ska sluta beté mej som en 15-åring nu! Ska sluta obsessa hehe.. :P
Lever man sej in i nåt lätt så gör man..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0